Iremalya2 Kızlar merhaba son bir aydır ınfolic combi kullanıyorum hamile kalmama İlaç mı yardımcı oldu bilmiyorum çok şükür bu ay oldu 7 aydır istiyorduk rabbimin mucizesi bayram neşesi oldu bize 12 haftaya kadar devam edeceğim ınfolice
mrvsrcn Iremalya2 yaa çok iyi bende 10 gündür kullanıyorum henüz etki etmemiştir, adetim 2 gün geçti kan değerim 5,08 çıktı
tarcinnnn Iremalya2 ben de ilk gebeliğimden önce onu kullandım. 3 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Ne yazık ki kimyasal gebelik olarak sonlandı. Ardından z-fol kullandım 1 regl sonrası hamile kaldım. Bence tek önemli olan folik asit kullanmak marka farketmiyor
Iremalya2 mrvsrcn çok sevindim ben de dün öğrendim değerim 495 ti inşallah seninkinde sağlıklı bir şekilde artar canım hayırlı uğurlu olsun ❤️🔥