Denizimannesii Ölüyorum heyecandan kaygıdan korkudan. Yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmek bu olsa gerek 😊 o kadar çok şey yaşadım ki hamileliğim boyunca İyisiyle kötüsüyle bu da bitiyor inşallah 🙏 duygularım karmakarışık..
Zeyna27 Denizimannesii sağlıkla alın kucağınıza bizde 37 haftalığız haftaya çarşamba sezaryen günü aldık
_prenses_annesi Denizimannesii Bebekte herhangi bi problem yok demi. 37.haftada sizmi istedınız yoksa doktorun mu. O haftaya gun vermışti. Bende. Şuan 34.haftamdayım mecburı. Sezeryan olcam. O yüzden soruyorum.
Denizimannesii _prenses_annesi Şöyle anlatayım ben bayramdan sonra olacaktım ama korkuyordum bayramda doktorum olmaz acil bir durum olur diye erkene aldırdım. Sonra cumartesi günü nişanım geldi 1 cm açılmam vardı. Yani her koşulda bebiş bayramda gelecekmiş 🥰
Hakanbuse Denizimannesii 37+0da ben oldum insallah sag saglim kucagimiza aliriz benim normal dogum oldugu icin ne zaman olur bilmiyorum tabi ama
Sedavarol Denizimannesii doğumdan sonra kendini toplayınca tecrübeni bizimle de paylaşır mısın benimde ilk gebeliğim 27 haftalık bebeğim her iki doğum içinde belden uyusturmali düşünüyorum ve nasıl geçiyor o süreç merak ediyorum 🙏
Hakanbuse Denizimannesii gecen hafta gitmistim 2300 civari demisti doktorum simdi bilmiyorum randevular kapali bayramdan sonraki haftaya 19 una alabildim 39-40. Haftama denk geliyo bilmiyorum
Umran06 Denizimannesii 36+2 yarın bebeği alabilirim dedi. Suyunda azalma var karın çevresi gelişmemiş korku heyecan hepsi bir arada rabbim sağlıkla kucağımıza almayı kolay ağrısız doğumlar nasip etsin inşallah
Birminikkurabiye Denizimannesii sağ Salim kucağınıza alın inşallah🙏🏼 Bizimde dün doktorumuz 16 temmuza gün verdi hayırlısıyla inşallah oğlumuza kavuşuruz bizde 💙
Denizimannesii Birminikkurabiye Allah sağlıkla kavuştursun inşallah 🙏 hepimiz için en güzel en hayırlı doğum olsun