Slm kızlar hastaneye geldim tam 34 haftalik oldum.Daha önce şeker testini yapmamıştım ama dün evde yaptim.203 cikti parmakla yapılan. Doktor bana dedi ki bebeginin boyu kısa ve kilosu 2500 böyle olan var mı bunu yaşayan sonra bebeğini sağlıkla kucağına alan