Gayecik Sedavarol 6cm oldu belden uyuşturma istemedim kendi sancımla doğurdum kesik atıldı biraz o kadar 😊
FiruzeAlagoz1207 Gayecik Allahim anali babalı büyütsün 💕 dikisleriniz ne durumda 3 gün olmuş agriniz sanciniz var mi
Cnnoztrn Gayecik ben de dün hafif sancilarim olunca gittim 1 parmak açıklığım varmis. Bugün sabah da nişan geldi . Şimdi regl ağrısı gibi ağrılarım oluyor . Suyun gelmedi. İnşallah hayırlı zamanda doğar
Grenpeopl Gayecik ne güzel 37+1 de doğurmanız benim de 37+3 de çatı muaynem var ama sancı vs hiç bişey yok suanlık bakalım nolur cok heyecanlıyım ya sağlıkla büyütün darısı basımıza 🤲🤲🥰