Selam kızlar Tecrübeli anneler
Ay sonu doğum olma olasılığı var yada ağustos başı
Hastane çantasına neler koymalıyız
Bebek için
3 takım koydum
2 Müslin örtü
1 10 lu takımın içindeki ince battaniyeyi koydum
Çorap koydum
Zıbın koydum
Bebeği silmek için havlu istediler onu koydum
Bebek bezi alacam bayramdan sonra
Biberon ve emzik koydum
Çalıştığım için sağım makinası almıştım sezeryanda geç gelir süt denildiği için makinamı aldım
Eldiven koydum
Oda süsleme ürünlerini koydum
Kendim için
1 gece kalacağız Özelde yapacağım doğum
3 takım gecelik aldım
Terlik taç
1 havlu el yüz için
İç çamaşırı
3 adet depend
2 Emzirme sütyeni
Göğüs kalkanı silikon
Lannsinoh krem
Göğüs pedi
Makyaj malzemeleri
Başka eksiğim var mı bilmiyorum