Sahika90 Devlet hastanesi tarafından 3.düşük sonrası genetik testler yapılıyor. Özelde de fiyatlar baya yüksek. Uzaktan söylemek ne kadar kolay 3 düşük sonrası diye ama maalesef 3 e kadar normal sayıyolar. 2 kürtaj sonrası 3.gebeliğimde genetik test yapmadan kan sulandırıcı iğne kullandım çok şükür bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım. Rabbim size de nasip etsin tez zamanda🙏🏼