guzelanne23 Hanımlar 8+4 haftalık gebeyim mide bulantılarım son 1 ,5 haftadır çok sıklaştı günde 3 4 kez istiğfar ediyorum öneriniz var mıdır?🥺
Morkelebek26 guzelanne23 sadece sabretcen kuzum inan benimde çok şiddetli geçti tam 2 ay ne birşey yiyebildim ne içebildim yediğim içtiğimde anında çıktı şuan 14. Haftamdayım hafifledi ama hala geçmedi hiç birşey geçirmiyordu geçirmedide benimkini 🤷
Melo11 guzelanne23 bulantı 9. Hafta pil yaparmış ☺️ İnşallah geçer canım ben 19 haftalığım anca hafifledi ama yok değil ☺️
ayla__ guzelanne23 benimde 6 haftada başladı şuan 10+6 oldum azalmasini beklerken daha çok kusmaya başladım dün oturdum ağladım sinirimden ne yesem çıkarıyorum bide beni en çok zorlayan sürekli tükürüyor olmam . Rabbim yardımcımız olsun aç kaldığım sürece çok rahat ve mutluyum ama ne zaman yemek yesem o zaman başlıyor benim devriye
Seraykaraca guzelanne23 merhaba, doktorunuza danışarak Prilam Dr kullanabilirsiniz. Bende yaklaşık 4 haftalıkken öğrendim ve 16. Haftama kadar mide bulantısı yaşadım. 8 haftalıkken Prilam Dr ye başladım ve henüz yeni bıraktım. Gece yatmadan önce 2 tane içiyordum ben. Daha da geçmezse doktorunuza danışın derim 🙏🏻
guzelanne23 Morkelebek26 yemek istediğim şeyleri bile yiyemiyorum yEdiğim hemen çıkıyor bu şekilde çocuğun gelişimini nasıl etkiler bilemiyorum
Minigim38 guzelanne23 4. Haftada basladi 19 hafta sonuna dogru bitti Allaha yalvarıyordum bitsin artik diye hergun 4 5 tane serum alıyordum yemek su neydi unutmustum tek yedigim sey krakerdi su ihtiyacını da buzla karsiliyordum
Minigim38 guzelanne23 ilk 3 ay kanla besleniyor cocuk sen ne yesen icsen bebege faydasi zarari yok yani
Morkelebek26 guzelanne23 seni çok iyi anlıyorum kuzum ben tam 1.5 2 ay su dahi içemedim. Zorluyordum onuda çıkarıyordum bundan dolayı 5 gün hastanede yattım. korkma hiç birşey olmaz çocuk ilk 3 ay zaten depolarından kanından besleniyor o yüzden endişe etme bende ediyordum ama gayet sağlıklı bebişim çok şükür 🤲😊 zaten 3. Ayından sonra felan muhtemelen hafifler yiyip içebilirsin 🤲😊
guzelanne23 Minigim38 oyy oyy çok şükür atlatmışsın gerçekten seninki daha şiddetli sabah şuan sadece kraker yedim biraz ve su içtim olduğu gibi gitti bişey yiyesim de gelmiyor artık
guzelanne23 Morkelebek26 çok sağolun gerçekten allah razı olsun ağlıyordum halime valla iyi oldu böyle konuşmak rabbim analı babalı büyütsün maşallah😊🧿
Morkelebek26 guzelanne23 ah ah bende ağlıyordum valla ALLAHım artık geçsin dayanamıyorum bittim diye seni çok iyi anlıyorum emin ol tek değilsin bazı insanlar çok rahat geçiriyor ama bizimde sınavımız buymuş RABBİM zorlaştırıyorsa mutlaka sonu güzeldir unutma 😊 Hepimizden razı olsun inşAllahhh 🤲🤲 amin kuzum benim seninkinide 😍
guzelanne23 Melo11 allah yardımcımız olsun sonu güzel ama şuan zorlayıcı bi dönem gerçekten ayrıca istiğfar ederken karnımı ister istemez çok sıkıyorum bi zararı olurmu acaba
guzelanne23 ayla__ aynı bende de öyle oluyor aç kaldığımda hiçbişey olmuyor ama yediğim an hopp gidiyo hele koku aldınmı asla tutamıyorum kızartma, et bulyon kokusu ,yumurta bunlardan nefret ettim asla tüketemiyorum