Canimyavyum Yumurtalığın da kist olduğunu söyledi dr zararsız dedi anneden geçen hormanlardan oluyo dedi , başına gelen var mı ben de kist problemi de yok dedim onla alakalı değil dedi böyle bi durum yaşadınız mı
Mavidunyamm Canimyavyum doktor zararsız olduğunu söylediyse korkmayın inşallah zamanla geçer kendiliğinden 🤗 sağlıcakla büyütün bebeginizi inşallah 🤲