Doktora gitmişim pazartesi günü 20+2 demişti aşıyı vurulabilir miyim demiştim evet demişti bugün sağlık ocagidaki hemşire eminsin demi tam 20 haftalık dedi bende adet tarihine göre tam 20+0 ama doktorum 20+2 demişti pazartesi dedim içime bir şüphe düştü ya