Kızlar 33 haftalık gebeyim . Dün akşam bel agrısı şikayetiyle acile gittim . Doktor muayene ederek 1 cm açıklık var dedi . Doğum baslayabılır yatış yapalım ağırların için dedi . Ben kabul etmedim ertesi gün doktor randevum vardı . Bugün doktoruma gıdecem . Sizce ne demek bu ? Daha çok erken yavrumun gelmesi