Verasmommm Gzoztrk hamile olduğumu düşünüyordum test yapana kadar bir durum yoktu test yaptım pozitifi gördüm ve mide bulantım başladı sanırım psikolojikti biraz :D allahtan çok uzun sürmedi 15hafta civarı tamamen yok oldu ve rahat nefes aldım :D
Ozge806 Gzoztrk 6.haftamda başladı. Hem de öyle böyle değil. Kusmaktan içim dışıma çıkıyordu. 16. Haftada tamamen bitti. Hiç ilaç kullanmadım. Doktor ilaç kullanırsan vücudun hormona alışmaz 9 ay kusarsın dedi.
HSena38 Gzoztrk 6 da başladı 17 de hafifledi tamamen bitti diyemem 😊 Bazıları hiç bulanmiyor bazıları da hiç geçmiyor 🌸
Morkelebek26 Gzoztrk 4.5. Haftamda hafifti 6.7. Haftamda çok çok şiddetlendi 1.5 ay felan şiddetli sürdü 14. Haftamdayım hala devam ediyor ama şiddetli değil