Kızlar 12+1 de 2 hafta önce doktorum çok kesin bir dille kız dedi yanılmam tahmin değil dedi bende kendimi kız olmasına o kadar alıştırdim ki ismiyle bile seslenmeye başladım ultrason fotolarına bakıyorum nuba göre kız bugün rüyamda erkek isimleri görüyordum birde bı erkek bebeğin elinden tutmuş yürütüyorum korkuyorum cinsiyet değişecek diye tabi Allah in takdiri o ne dilerse o olur da zaten hep hayalimde kız evladı vardı doktorda kız diyince çok mutluydum bugün bu rüyalardan sonra canım sıkıldı ya cinsiyette yanildiysa diye sizce ?