Meyve tüketmeyi çok seviyorum ara ögünlerde aksam yemeğinden sonra yiyorum cok fazla meyve yiyosun bebege zararlı diyo, yaz ayındayız malum havalar sıcak sade dondurma yiyorum yada biraz soğuk su iciyorum yapma bebek doğduğunda kulağı ağrır diyo, günde 2 yumurta yiyorum küçük boy olduğu icin 2 tane yiyorum fazla 1 tane ye. Dolabımın kapagına kendimce liste yapmıştım gün icinde neler yemem gerektiğini yazdım onu gördü surekli böyle seyler diyor bıktım artık. Dondurma yiyince bebeğin dogduktan sonra kulağı ağrırmış ne alaka basına gelen var mı??