Kızlar selam.Bu aralar sık sık karsıma anne karnında aniden kalbi duran bebekler çıkıyor.Kalbim duracak gibi oluyor.2-3 yıl önce bunu yaşayıp paylaşanların amacını anlayamıyorum zaten de.Bir de 2 gündür göğüslerimde ağrı hissetmiyorum 🥺 hassasiyeti azaldı.Normal mi sizce?Ben sabahları ağrısından yürüyemiyordum.Karsıma çıkanların etkisinden mi böyle oluyor acaba?Yoksa normal mi zaten?Bu kafamda kurmalarımdan artık bıktım 🥺 elimde seğil bebeğime bi şey olacak korkusu nefes aldırmıyor