Merhaba arkadaslar ben 36+4 haftalık gebeyim dün nst de sancım çıktı çatı muayenesi yapıldı yarım santim kadar bir açılman yumuşaman var dedi doktor ama dünden beri alt bölgemde çok kötü agrı var sanki kemiklerimi ayırdı gibi bu alttan muayene acaba dogumu açılmayı tetiklermi