Aydanur_38 ilk haftalar çok bulantı oldu prilamla geçiştirdim iştahım da kapanmıştı 20.haftamda geçti bu şikayetlerim. 12.haftamda corona oldum, coronadan kalma boğazımda gıcıklanma oluştu. Öksürsem geçmiyor, su içsem geçmiyor hiçbirşey fayda etmiyordu birkaç ay çektim bunu. Ardından reflü şikayetim başladı, yudum yudum gaviscon içtim. Onun ardından kaşıntı şikayetlerim başladı, bende bu kaşıntı için geceleri oturup ağlardım saatlerce. Ardından hemeroid çıktı derken bende çok sorun yaşadım. Şuan 37+1 sizinle aynı şekilde bir an önce doğsun artık istiyorum. Bu hamilelik beni çok yordu 🙏