Zrrn Hastaneye gidiyorum kese görünüyo ama emin olamiyo doktorlar bur hafta sonra tekrar gel daha oluşmamış diyolar 5 haftalık olduğunu söylediler. Bu bi sıkıntı mı neden böyle oluyo
Seda5892 Zrrn bende bugün gittim hastaneye henüz çok küçük 15 gün sonra gel dedi doktorum görünmez dedi 4+6 bende canım😊 stres yapma 😀
Gizce Zrrn benim de 5. Hafta demişlerdi ilk öğrendiğimde kese hayal meyal dedi doktor.6. Haftada gördük biz de
karahanzynep Zrrn ben 6 haftalikken gormustum keseyi canim biraz bekle istersen bebegi bile 9.haftamda gordum
AysegulAloluAcikgoz Cok normal canim evham yapip kendini uzme sakin herkez bir olmuyor ben 6. Haftamda gordum 5 haftalik gibi gozukuyordu kesem sonra kendinj tamamlayip gunune yetisti. Rabbim guzel haberler almani nasipe etsin insallah.
Nrtnerdl Hiç merak etme bendede aynısı oldu 5+5 de vajinal ultrasonla çok minik göründü seninde görünür sitres yapma daha çok erken annesi
Pinkyy Zrrn kese 5. ve 6.haftda oluşmaya başlıyor genellikle bazen 7.haftada bile oluşabilir,sıkıntı yapıp moral bozmayın Allah güzel haberler almayı nasip etsin inşallah,ben 5-6hafta aralığında öğrendim
Gamze772 Zrrn canım bir hafta daha bekle benimde ilk kese görünmemişti tabi kullanılan ultrason aleti ilede alakalı eski ise hemen görünmüyor hastanenide değiştirebilirsin