Ebrumurat123 Mineoooo aynı sorun bendede var gece oluyo genellikle ve yerimde duramıyorum çok kötü bi şey napicam bilmiyorum tek ben değilmişim
mmihri Bu teşhisi doktorunuz mu koydu? Yoksa kendi belirtilerinizden mi böyle olduğunu düşünüyorsunuz ?
mmihri Mineoooo vitaminleri yeni kullanmaya başladıysanız, vücudunuz toparladıkça düzelecektir. Benimde değerlerim çok düşmüş o ara bu sorunu çok yaşadım ama şimdi baya rahatladım. Eğer kan değeriniz falan çok düşükse serum takviyesi isteyebilirsiniz
baharcakmakk Benimde vardı geceleri uyuyamıyordum. Sağlık ocağına gittim kan verdim b12 ve magnezyumum çok düşmüş takviye vitamin verdi 2 haftadır içiyorum çok rahatladım. Mutlaka kan verin değerleriniz düşmüştür. Bide geçici çözüm önereyim bacaklarım tuttuğunda buz gibi suyla yıkıyodum anlık rahatlama veriyordu.
BrcnSym Magnezyum, Soda içmek, soğuk su kompresi ve YouTube da bulunan bacak germe egzersizleri Bi nebze rahatlatıyor ancak tamamen geçiren bir şey yok sanırım varsa da ben henüz bulamadım 🤷♀️