Zrksvly33 Kızlar Mersin Su Hastanesi’nde doğum yapan var mı doğum ücreti ne kadar ? Hastane ortamı nasıl bilen varsa yardımcı olur mu ?
Kebelekim Zrksvly33 normal ve sezeryan 4250 epidurale 1000 TL ekliyorlar. Forum yaşam da yapın bence daha donanımlı bir hastane. 3700 doğum ücreti orda da
benimmdunyamm Zrksvly33 Tuğrul Ersöz sanırım yaşlı bir doktormus ama çok iyi ve bilgiliymis hatta çocuğu olmuyordu onun sayesinde oldu
Zrksvly33 benimmdunyamm çok teşekkür ederim doğum ücretini de öğrenebilsem orada yapmayı düşünüyorum bende
Zrksvly33 Kebelekim bi de son aylarımdayım Mersin’e döndüğümde bayramdan sonra 37 38 haftalık olacam büyük ihtimal kabul eder mi doktor
Baby_bebek Ben su hastanesine Tuğrul beye gidiyorum ilk gidişim bu sefer başka doktoralara da gidip fikir almayı düşünüyorum. Sen normal doğum yapamazsın zayıfsın dedi ama bakacağız. Yoksa Tuğrul bey çok iyi