Drya13 İdrarda protein kaçağı olan var mı protein kaçağı olan herkes te gebelik zehirlenmesi erken forum mu oluyor
Mervedemir24 Drya13 ben geçirdim malesef ilk genişte kaçakla tansiyon birleşince gebelik zehirlenmesi oldu
Egelibiri48 Bende yaşadım ama ben düşürdüğüm icin şükür zehirlenme yasamadım . Protein kacagında bol bol suyla vucuttan atman lazım dedi doktorum bende öyle yaptım bol bol su ictim . Tansıyonu kontrol altında tuttm sürekli . Yüksek olması cok tehlıkelı
Unlukacar Drya13 benim sağlık ocağındaki testte pozitif çıkmıştı ertesi gün takipli olduğum özel hastanede bakıldı negatifti sağlık ocağında bakılan test dışarıda bakıldığı iÇin sağlıklı olmaya biliyormuş oyüzden sordum canım
teachervera Drya13 Benim bebeğim 4 hafta kilo almadı sonra tansiyon hep 14 9 ve üstü çıkıyorfu 24 saatlik idrar tahlili yaptım 316 mg çıktı. Sabaha ameliyata alındım 37. Haftada. Şimdi yine hamileyim doktorm çok tehlikeli dedi sıkı gözlem altına aldı
betulolcay Unlukacar benimde sağlık ocağında pozitif çıktı yarın takipli olduğum hastaneye gidicem bende inşallah bende de yanlışlık olmuştur 😔
Unlukacar betulolcay inşallah canım sağlık ocaklarında sık rastlanan bi durummuş dış laboratuvarda çalıştıkları iÇin bende çok üzülmüştüm ilk defa başıma gelince sonra hastanede yapınca rahatladım