1minnkin-annesi Kızlar uyandik lavaboya gittim ve ıdrar dan sonra kan geldi biraz 40. Haftadayız ve eşim de şimdi uyuyor ne yapmalıyım acil gitmeliyimiyim doktora bebeğin hareketleri de var ama yinede ne yapacagimi bilemedim bilen var mı ????
1minnkin-annesi Dün gittik kontröle sancim vardı 1 cm acikligin var dediler akşam da baya ağrım oldu şimdi lavaboda ve çamaşırım da kanı gördüm malesef muaneden olabilir mi acaba bilen var mı aranız da ???
Ozge 1minnkin-annesi 40.haftadasınız, açıklığınız var ve kan gelmiş. İhmal edilecek bişey değil bunlar kesinlikle acile gitmelisiniz.
aslhankrhan94 1minnkin-annesi a Nişandır canım korkma, doğumun başlamış. İnşallah sağlıkla alırsın kucağına 🤲
1minnkin-annesi aslhankrhan94 inşallah canım rabbim hepimize bi anda kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻😇