Kayacan Doktor kesenin oldugunu ama bebeği göremediğini söyledi. 1 hafta sonra tekrar gelin dedi. Bebek olmaya da bilir dedi. Belki henüz görmemiz için erkende dedi. Ultrasonda kese çapına göre de 4 hafta 1 günlük oluyor. Başına gelen var mı acaba
Beyazkanavice Kayacan bende de öyleydi hatta kese haftasına göre büyüktü, 1 hafta sonra vajinal ultrasonda yolk kesesi göründü sonraki hafta da bebekle kalp atışı duyuldu 8. Haftaydı galiba . İçinizi ferah tutun her şey Allahtan🥰
1Ada1 Kayacan çok erken 😍 kendinizi strese koymayın bende yaşadım o stresi 6. Haftada gördük bebeği😍 şimdi 14. Hafta ve bulantılar aman aman🥴
Lilosunannesi Kayacan bende aynı durumu yaşıyorum şu an bekliyorum bakalım bebek inşallah görünür siz kaç haftalıksiniz sat a göre
Htcdyoglu benimmdunyamm benide çok ferahlattiniz aynısını banada dedi doktor kese var ama bebek yok diye benimkide daha küçük 3 haftalık falan bı kaç hafta durup öyle gitmeyi dusunuyorum
benimmdunyamm Htcdyoglu bekle canım 7 haftalık falan olsun öyle git hem bebeği görürsün kalp atışını falan duyarsın ben gittiğimde sada göre 6 haftalikti sadece kese çıktı bebek yoktu 2 hafta sonra tekrar çağırdı gene yoktu bebek vardı atış yoktu çünkü 2 hafta geç döllenme olmuş 8+4 de kalp atışı ve bebeği net gördük sada göre 9+6 falan oluyordu yani doktorlara kalsa duymazsak sonlandırır falan diyotlar
Htcdyoglu benimmdunyamm evet bende devlete gitmiştim doktoru hiç beğenmedim bı panik hareketler bebek görünmüyor daha kese küçük 1 hafta sonra tekrar gel dedi bu durumun normal olacağıni söylemedi daha çok gerildim internetten ve burdaki yorumlardan çok normal olduğunu öğrendim çok sağolun Allah razı olsun sizden de.🤗🌸💮
inci_tanesi Kayacan Benim de görünmedi erkende olabilir dış gebelik de olabilir dedi 15 gün sonra gittim daha erken çağırmıştı ama görünür diye ben tereddüt ettim ya çok erken ise diye 6+6 kalp atışında duyduk çok şükür merak etme erken olabiliyor
Edau9 Htcdyoglu hiç panikleme seni anlayabiliyorum bende aynı öyleydim kalp atışlarını duyana kadar 🙈😁😁😁
180720 Kayacan ben bi kere düşük yaptım şuanda 6+4 hamileyim bi öncekinde de görememiştim 5 haftayı bulmuştu görmem şuanda da 4+6 iken sadece keseyi gördüm bu çoğu insanda oluyor dert rtme
Koktas Bende 4+1 de öğrendim gebeliğimi bir hafta sonra tekrar gittiğimde bebek kesede göründü altıncı haftada kalp atısını duyduk. Şimdi 17+3 teyiz.
yalcin_sevda Kayacan dört hafta çok küçük ya ilk öğrendiğimde 4+6 dı doktor bebeği goremicegim için bakmama gerek yok dedi bir hafta sonra gel değerlerin katlansın dedi ben bekledim biraz daha iki hafta sonra gittim normal ultrasonda göremedi vajinal ultrasonla baktığında göründü daha çok yeni seninki ondan görmemiştir endişelenme bir iki haftaya gorunur