Canım bana da 23. Haftada detaylıda tek bağırsağında düşük oranda parlaklık var dendi amniyosentez tavsiye edildi ve takip istendi. Ben de internette tek bir bulgu ile endişelenilmemeli yazılarını çok okudum.
Ayrıca hamilelikte plasentada kanama alanı olduysa ve bebek bunu yuttuysa da bu parlaklığa sebep olabiliyormuş. Bu kanama dışardan görülmeyebiliyormuş.
Ben cuma günü 40 haftamı dolduruyorum ancak oğlumdan hala ses seda yok. Kötü bir şey düşünmüyorum . İnşallah doğum sonrası da sana bilgi veririm.
İnanıyorum ki senin de benim de bebeğimiz gayet sağlıklı bebekler. Lütfen canını sıkma. Mutlu bir hamilelik geçir ve bebeğini sağ Salim kucağına al inşallah.