hilaleee sana bisey diyeceğim pcos vardı bende hep dedi doktorlar bekarken tedavisi yok dalga geçer gibi belli olmaz bir an once evlen de cocuk yap diye neyse evlendım 1 sene korundum cok kafama takardım olmazsa dıye sonra bıraktık korunmayı harbıden de olmadı tedavıye basladık yumurta gelıstrme catlatma ıgnesı o arada esıme sperm testı yaptırdık bı doktor az dogal yolla olmayablr dedi adama yuklendım sureklı yedirmeler içirmeler bebek için yakınlasmalar falan, bişeyin ne kadar ustune dusersen o kadar geri teper ya hıcbsey işe yaramadı bıde iş hayatım cok streslı o arada 4 cm myom ckmaz mı pcos a uzulurken beterin beteri doktor sureklı alalım bunu dedi aldırmadım 6 cm oldu bebeğimde olmadı sonra dedim ki kendı kendıme, zaten soruyodu herkes kendı anneme ablama bıle bebek ıstemıyorum dedım ınandırdım tedavı oldugmu soylemedim bu arada hayıtlar incirler cabası bır halta yaramadı, doktor ya aşılama ya tüp bebek dedi myomu da alalm dedi velhasıl aldırmadım dedim ya, bıraktım ben kendıme sunu dedim benım cocugum olacaksa eğer allah bana verecekse ben bu duyguyu yaşayacaksam elbet ölmeden bi gün olcak o yuzden kendımı uzmeye değer mi evliliğimi sıkıntıya sokmaya değer mi değmez, ama olmyacaksa rabbim vermeyecekse benım ıcın hayırlısı buysa (allah hayırlı evlat versın anasını babasını bir sürü insanı öldürenler de birinin evladı) yanı olmayacaksa olmayacaktı elımden gelen bısey olmazdı. Sonra ben 4 ay sonra hıcbır çabasız taşınma telaşı olduğu halde doğru duzgun ılıskı olmadığı halde bu arada ayrıca adet görmediğim ayda hamile kaldım suan 35 haftalığım☺️ Stres yapma akışına bırak kendin için yapabileceğin en buyuk iyilik cok zor biliyorum gözlerin doluyo bebek gorunce hayal kuruyosun ama geçiyor sabır. En hayırlı zamanda gelsin bebeğin kalpten inan dua et rabbim evlat hasretiyle sınamasın onlar gelecekleri zamanı cok iyi biliyor 🌺