Yastığınızı yüksek tutun herzaman ondan haric mide koruyucu tarzı ilaclar doktorunuza sorabilirsiniz.. ben hamilelikden öncede cok cektiğim icin hamilelikde bana ilac verdi bi zararı yok demişdi başından beri bunu kullanıyorum azda olsa fayda ediyor..
Yatmadan önce 3saat öncesi yemek yememeye yada az yemeğe bakının yada yağsız şeyler, aburcubura ara verin veya asitli iciceklere.. cok faydası oluyor