Sedaaa95 öncelikle hepimize çok geçmiş olsun şuan ezan okunuyor inşallah rabbim hepimizin kucağına bebeklerimizi sağlıcakla almayı nasip eder hepimizin beneği çok sağlıklı olur. Bende 12+2 günlükken ense kalınlığına 2.59 dediler. Başka bi sıkıntı yoktu ense kalınlığı dışında burun kemiği var normal kan dolşımı normal denildi. 16 haftada amniyosentez sıvısı aldırdım alınırken bağırsakta parlama iki böbrekte büyüme var denildi. 17 haziranda aldırdım sıvıyı temmuz sonunda çıkacak drnildi. Onu bekliyorum çok zor bir süreç artık hareketlerini hissediyorum ama artık üzülmüyorum oğlum bize nazlanıyor diye düşünüyorum kafamı başka şeylerle meşgul ediyorum. Ben bu çocugu sonuç kötü çıkarsa aldırmayacağım. O sizinde aldırma gibi bir düşünceniz yoksa bence hiçbir şekilde üzülmeyin bebeğide üzmeyin. Böyle bebekler evet doğuyor Allah sabrını verir inşallah ve inşallah hepsi çok sağlıklıdır. Kendinizi üzmenin hiçbir anlamı yok boşuna strese girmeyin kötü çıksa sonuç ne olacak ki siz dua edin Allaha teslim olun açıp bakamıyoruz karnımıza iyimi değilmi doğuna kadar öğrenemiyoruz. Sonuç temiz deseler yine içinizde acaba gerçekten temiz mi diye soru olmayacak mı bende olacak bebeğimi görene kadar bekleyeceğiz. Lütfen üzmeyin kendinizi hastaysada sonuç değişmeyecek temiz çıksada sonuç değişmeyecek ben kendimi alıştırmaya çalıştım iki durum içinde dua etmekten başka çare yok sevgiler