Haticemustafa7 arkadaşlar bugün doktora gittim 38+4 olduk ama.doktorum çatı muayenesi hiç yapmadı bugün de yapmadı sadece ultrasondan baktı ve normal doğum gözüküyor dedi böyle olan var mı acaba 🤔
Laylaycizi_96 Haticemustafa7 39+6yız bende daha olmadım catı muanesi sabah kontorulumuz var belki yapar nst de sancı falan cıkmassa kolay kolay yapmıyorlar doguma kadar