Hs4523 ayselzulfo 16. Haftadayım akşamları karnım baya belli oluyo ama sabah kalktıgmda çok hafif oluyo :)
Songultortcu Bilgenizamo aynı benimkide öyle canım hiç karnım yok 26 haftayız akşamları biraz çıkıyor sabahları oda yok acaba bebeğin gelişiminin bunla alakası varmı insallah yoktur
masisi 12. Haftamda öğleden sonraları baya belli oluyordu sabah uyandığımda dümdüzdü ☺️ Şimdi 21 haftalığım ve metrobüste kim görse yer veriyo baya cıktı benim göbeğim ☺️
Meryem34 ayselzulfo karnım değil de ilk haftalar kalçam çok büyüdü herkes hamile misin demeye başladı 12 haftalıkken fln göbek çıktı şimdi 25 haftalığız maşallahı var kocaman 🤭