Heyecanım ağır basıyo galiba ama çok duygusalım karnimdayken hissettigim hareketlerin bitecek olması beni biraz üzüyo 😔karışık duygular..nasıl bi bebek olacak merak var,ya gece uyanırsa ben duymazsam korkusu var.. insallah sağlıklı herseyiyle tam kucağıma alırım bebeğimi🙏🏼 Bu arada kendim Ebeyim ama iste insan kendinde olunca hic bisey bilmiyo gibi tuhaf oluyomus🙈