Hgemr 27.haftadayız birkaç haftadır vajinamda batma mı desem ağrı mı desem değişik bir acı oluyor 🤦🏼♀️ iki doktora gidiyorum, bir tanesi bu haftalarda normal olduğunu söyledi diğeri de fitil verdi ama kullanıp kullanmama konusunda tereddüt ediyorum,muayene etmeden verdi 🙄 Birkaç gündür akıntım da arttı,uygulamada bu haftalarda akıntıda artış olur yazıyor 🙄
Mavi20 Hgemr 26 dayım bende zonklam sanırım bişeyler hissediyorum ama kestiremiyorum normaldir yani öyle düşünüyorum 🤔
Hgemr Mavi20 Aynen zonklama ağrı arası bir şey,özellikle yataktan kalkarken oluyor tedirgin oluyorum 🙄ilk gebelik de olunca🤦🏼♀️
Mavi20 Hgemr benimde ilk gebeliğim dün gece yürürken fark ettim bayauzun süre oturdum ondan diye düşündüm bişey yoktur inşallah 🤗
Minikheyecan Bende de oluyor o ağrışardan 26. Haftadayım bende. Ama doktora gitmedim 😬🤩normal diye düşünüyorum
Hgemr Minikheyecan kontrole gittiğimde sormuştum bu zamana kadar olmadığı için tedirgin olmuştum 🤷🏼♀️