gamzelim1 Benim gibi uyku problemi olan kaç kişi var bilmiyorum. 38+4 olduk çok iyiyiz sancı falan yok eminim ama bacaklarım belim alt tarafım çok ağrıyor yolda yürürken bile zorlanıyorum bide sürekli Tuvalet işi uykuyu yitirdim diyebilirim 😪
La_le gamzelim1 canım ben 39+4 deyim zerre uyku yok sabahın 6 kadar oturuyorum ondan sonra belki uyurum olmadı bazen 10 kadar otururum kalçama gelirsek eminim yerinden çıktı adım atıp kaldıramıyorum tuvalate artık yatak serdim çıkamıyorum
Haticemustafa7 gamzelim1 Bizde 38+4 olduk benim 2 gündür adet ağrıları gibi sancılarım oluyor ,. Tuvalete gitmekten uyuyamıyorum artık ağlıyorum resmen 🥲
enesayazmoom gamzelim1 her gece sabah ezanıyla ayaktayım.. zaten ara ata uyanıyorum ama ezan okundumu daha da uyuyamıyorum