yabadabaduu Deletedmom_110 Allah analı babalı büyütsün çabuk toparlanırsın insallah 💗🌸 ilk yorumlarını gördüğümde 23 haftalıktın ne çabuk geçmiş zaman şimdi ben 23 haftalık oldum sağlıkla büyüsün bebislerimiz 🤲🏻
Umutunannesi92 Deletedmom_110 yaaaaa çok sevindim🌺🌺umarım en kısa sürede toparlarsin dualarım seninle hikayeni heyecanla bekliyorum 🥰🥰
Deletedmom_110 Umutunannesi92 çok sağol canım benim teşekkür ederim 😍 hikayemi de az önce paylaştım bakabilirsin❤️
miraninannesii Deletedmom_110 gözün aydın canım kaç gündür gözüm seni arıyordu nerelerdesin diye rabbim hayırlı evlat eylesin darısı başımıza inşallah
Zeyneponur Deletedmom_110 canım benim öncelikle gözün aydın olsun sağlıklı hayırlı evlat olsun inşallah 💞🥰 şuan bi tedirgin oldum senle aramizda cok az gun vardi sen doğdun simdi sira bizde 🤲😄
1532emine Deletedmom_110 hayırlı olsun canım sonda takılırken çok zormu oluyor benim ilk gebeliğimde korkuyorum o yüzden
Deletedmom_110 1532emine uyusmadan takıldı ameliyathanede sonra odamda uyuşuklugum geçince çıkartıldı canım 😊
Deletedmom_110 Deletedmom727272 evet iki kez çatı muayenesi olmuştum doğumu tetiklediğini söylüyorlardı ama benim nişanım geldi sadece açılma falan hiç yoktu nişan da o haftalarda geliyor zaten
Deletedmom_110 nrsen Şükürler olsun ❤️ çok sevindim senin adına 😍 ilk günler çok yorucu şu an bitik durumdayım ama Allah sabrını veriyo❤️