zeynepdurunun_annesi Deletedmom_110 Biz beklemedeyiz 😂 arada kasılmalar geliyo doğurcam sanıyorum sonra gidiyo 😂 doktorum dedi kasılmaların 4-5 dk arası sık olmadan gelme ben de onları takip ediyorum 13 temmuzda muayene var sezeryan derse 14 de sezeryan olucam
Deletedmom_110 Ayliz_123 Aynen öyle ❤️Amin canım benim Allah bekleyen isteyen herkese nasip etsin inşallah 💗
zeynepdurunun_annesi Ayliz_123 hayırlısıyla hastaneden çıkıp eve gelip pijamalarımı giyip kızçemi emzirmeyi hayal ediyorum 🥺 Allahım hepimize o günleri göstersin inşallah ❤️ Şafak sayıyoruz resmen 😂😂
Ayliz_123 zeynepdurunun_annesi Aminn inşallah canım tek istediğimiz artık temizleyecek bir yerde kalmadı burda takılıyorum akşama kadar 😅
Deletedmom_110 HafsaMeyra Yok uyanırken çok yoktu karnımda bir hassasiyet vardı sadece sonra gittikçe ağrı şiddetlenmeye başladı
RaYaRY Deletedmom_110 bugün randevum vardi ama doktorum grevdeymis bayramdan sonra 20 sinde ancak olabilirmis napicam bilmiyorum bebek ne zaman gelir bakalım
Deletedmom_110 Lylaars dayanamadım desem🙈suni bana çok ağır geldi kendimi çok yıprattım bebeğim sıkıntıya girdi bu yüzden sonra riske atmayalım sezeryana alalım dedi doktorum bende onayladım o şekilde oldu
Deletedmom_110 Oguzhanberraselina Evet seninkinden sonra benimki de beklemedi❤️çok şükür bebişim iyi yanımda uyuyo bende ağrılarım var tabi ilaçlarla idare ediyorum öyle 😊