Merhaba doğum yapalı 32 gün oluyo sezaryen oldum bu güne kadar kanamam çok az gelmişti 2 gün öncesine kadar da leke şeklindeydi bitti sandım dün sabah adet oluyomuşum gibi kanamam gelmeye başladı ayrıca kan pıhtıları düşüyo ve bu her tuvolete gittiğimde düşüyo korktum başına gelen var mı