Omev malesef bende anksiyete hastasıyım ilacı hamileligimi ogrendigimde kestim ilk haftalar beni mahvetti. Dr a gidip ilaç istemeyi düşünürken bir profun yazısına denk geldim her ne psikolojik rahatsızlık olursa olsun ilk üç ay ilaç asla istemiyoruz yazmıştı ondan korktum dedim bir şekilde alt edicem en azından doğurana kadar baş etmenin yolunu bulucam. Sana tavsiyem kendini dinleme seni sana bırakma dışarı çık kötü oldukça çık sokağa parka git cafeye git arkadaşlarinla görüş o halı atmaya çalış. Çok zor bilirim kimsede anlamaz psikolojik problemlerimizi. Ama bunu bir şekilde tolere etmek zorundayiz. Kur’an okumak dinlemek namaz kılmak sohbet videoları izlemek bunlarda seni dinginlestirebilir bide çok kötü isem ben kendimi uykuya veririm hep ise yarar