Kızlar benim gibi olanlar var mı diye bu postı açtım. Kafam çok karıştı. Ben bu ay 13.14. günde yumurtlayıp 15.günde çatlama gördüm ve 10 Temmuz’da adet olmam lazım. Fakat 2 gün önce ovulasyonum pik yaptı. Sonra dün tekrar aynı saatte ovulasyon yaptım önceki güne göre silik gözüküyordu. Akşam tekrar yaptım yine pik gördüm. Benim gibi olanlar var mı aranızda. Şimdi fotoğraflarını yükleyeceğim. Bu ilk 13.ve 14.günde yumurtlama gördüğüm 15. Çatlama gördüğüm test. Sonradan çektiğim için rengi biraz silinmiş testlerin Alttan son 3 sıradakiler  