Merhabalar anne ve anne adayları. Fikirlerini almaya geldim tabi resim yükleme yapabilirsem.🤭😅 Bunu üç sene önce abl kendi yaptı . Şimdi fiyatları aldı başını gitti , sizce nasıl bebeğim cinsiyetine yapılsa güzel olmaz mı .? Farklı model de bulunur elbet. https://resm.im/album/1n8TvnK