Oznr benim kanım hep düşüktu hamilelik de sahada düştü son 1 aya kadar 8.2 ydi ama en son 9.7 oldu ve doktorum sorun olsaydı soylerdi.ve kanimida kan ilaciyla serumla yukselttik herkesin dediğine inanma canım.benim saglik ocagi ebemde b12 değerin gayet iyi olduğu haldeyken decavit verdi ve ben kullanmadim ve allahima şükürler olsun ki herşey yolunda ve şuan 39+6 olduk