rumeysa_csrr 33 haftalık hamileyim bebişin hareketlerini çok aşagıda hissediyorum karnım biraz düştü gibi bu haftalarda karnı düşen var mı
1Bayan rumeysa_csrr bende 32haftayim bebek resmen bazen rahmimde hareket ediyor gibi ama daha az kaldı o yüzden bencd
Veronika Dogumuma uygulamaya göre inşallah 4 gün kaldı karnım çok az inmiş gibi bana göre hala yukarıda