Nazl12352 acil şifalar diliyorum. Bende kalmadı o ağrı. Sabit Oturma saatlerce demişti doktor. Sürekli hareket etmemi yatıp uzanmami egzersiz yapmamı ve ağırlık kaldirmamami söylemişti. Odur budur yaparım 5 kg fazla da kaldirmiyorum. Tetiklemesinden acayip korkuyorum