Seymaben gamzeminaaa oncellikle hayırlı olsun bebisin 😍insallah sağ salim kavusursunuz miniginle allahim sifa versin🥰
Elifoz28 gamzeminaaa insallah sağlıklı bir şekilde sağ Salim kavuşursunuz kaçıncı haftada doğum yaptınız birde neden
Sonikiuc gamzeminaaa sağlıkla evinize giderseniz inşallah ☘ olumsuz düşünmeyin hiç her şey olumlu olsun
Pembebulutt gamzeminaaa sağ salim çıkar ordan Allah’ın izniyle 🤲🏻 rabbim şafi isminin hürmetine şifa nasip etsin ☺️
Eymenebrar Rabbim safi ismiyle sifa versin insallah tez zamanda evinize gidersiniz canm bnmdecerken dogum riski var sebwbi ve ka haftada oldu acaba
gamzeminaaa 1Bayan 34 te doğdu 2550 doğdu. Ancak akciğerleri de solunum sıkıntısı olduğu için kuvozde…
Elifoz28 gamzeminaaa ya benımde oersembe doğumum var 34. Hafta da bebeğim kilo almıyor artık insallah sağ Salim kavuşursunuz
Eymenebrar gamzeminaaa benim kizim 33 hafta dogdu canm uzulme rabbim nasip etmisse insallab yannda olur bu pandemiden sebeb gozetimde tutuyolar 1 hafta bazen bnm kizim kalmadi kuvezde 2 kilo 20p grmdi
gulkhrmn gamzeminaaa hayırlı olsun dualarım sizinle iyi olacak herşey emin ol kilosuda iyi hem cigerleri düzelir düzelmez verirler hiç canını sıkma Allahın izniyle bişey olmaz