Tugba98 Fiyatı çok yüksek olmayan ama nakışlı isme özel hastane çıkışı seti önerisi memnun olanı var mı ?
mrs_atalay Ben set değil de ponponlu tavşan kulak şapkalı tulum yaptırdım. İsim zaten sadece çekimde görünüyor tulum da yeterli olur diye düşündüm. 270₺ ye