Rbylmz Kızlar kayıt açtırmaya gideceğim randevu almama gerek var mı aile hekimimizden yoksa direk ebe mi ilgileniyor randevusuz
moom222 Rbylmz benm aile doktoru yapmıştı bnce randevu al cnm sabahları gerçi randevusuz da bakıyorlar sizin orda öylemi bilmiyorum 13 haftalık gidersen gerekli kan tahlilleri de yapilir kontrolünde yapılır
Hatice2323 Rbylmz bizim sağlık ocağı hamilelerin önceliği oldugunu söylediğinden randevuya gerek yok demişti ben randevusuz işlerimi hallediyorum
Aselinkooo Rbylmz bizim burda direk ebe ilgileniyor. Doktorla bi sorun olmazsa iş yok. Randevuya da gerek yok. Onlar kayıt açıyor zaten
moom222 dilann22 kimliğini al git cnm onlar zaten sana kaç haftalık olduğunu kullandigin vitaminleri boy kilo hepsini soruyor.
Gzdnbck Ben daha bugün kayıt yaptırdım. 8 haftalık hamileyim. Boy kilo tansiyon kullandığın ilaçlar kan tahlili her şey soruluyor ve bakılıyor. Randevulu gitmiştim doktor ebeye yönlendirdi o ilgilendi.
Edau9 Rbylmz Aklınız da olsun sağlık ocağına hiç bir zaman randevulu gitmenize gerek yok hamileyken.Yani bizim aile hekimliği o şekilde gebelere ve yaşlılara öncelik tanınıyor.
Pelinakcn Rbylmz ben kendim gidip bir kayıt açtırmadım, doktorum sisteme gebelik diye girdiğinde onların sistemine de düşüyormuş. Sağlık ocağından aramışlardı beni