Pineapplee Tulay09 bize doktorumuz tam 20. haftayi önermişti bence tam da zamanıymış hersey gayet net bi şekilde görülüyordu 🙏🏻❤️
Bayancorek Tulay09 Doktorum ve perinatoloji bölümündekiler 21. hafta en uygun vakit dediler, bende o nedenle tam 21 de yaptırmıştım.
Tulay09 Ben ücretli yaptıracağım için istediğin zaman yapabiliriz dediler. Ben SAT a göre 18+4 ama dünkü kontrol e göre 19+6 yım. Sizin belirttiğiniz tarihleri hesaplarken hangisini baz almalıyım arkadaşlar.