Evinasya Merhabalar anne e anne adayları, bu benim ilk gebeliğim, havalar aşırı sıcak. Acaba cilt lekesi için hangi kremi kullandınız. Ya da önereceğiniz ürün var mıdır.
Aslanidikut Evinasya doktorum bioderma spf50+ önerdi kullanıyorum hatta oğlumada kullandım bi zararını görmedim denizde fln da kullandım hiç yanmadık 😌
Evinasya Aslanidikut ay ne kadar güzel. Bende bayramdan sonra gidicemm . Tatil için aklımda teşekkür ederim 🌸
bebekece Evinasya hiçbirşey kullanmıyorum özel olarak tatilede gittim hatta 2 hafta önce bronzlaştırıcı bile sürdüm arada suan 37 haftayım herhangi bir lekem yok sanırım leke işide kişiden kişiye değişiyo
Melkee bebekece Bronzlastırıcıyı doktorunuza danışarak mi kullandınız bende çok kararsızım da kullanıp kullanmamakla
bebekece Melkee yok sormadım zaten öyle planlı değildi eşime sürerken arada kendimede sürdüm😂sürekli sürmedim günde 1 kere sürdüm geri kalanında 30 faktör kullandım 7 gün içinde 2 3 kerede 50 faktör sürdüm. Tatilden sonra kontrolede gittim şükür bi sıkıntı yoktu
Edau9 Evinasya solante pregna kesinlikle.Tatile gittim her yerime sürdüm sadece bikininin ip kısmına gelen alana sürmeyi unutmuşum. Unuttuğum yerler öyle bir yandı ki sürdüğüm yerlerde gram renk değişikliği yok.Baya bir koruyucu yani🌼Pahalı ama kocaman ve fiyatını kesinlikle hak ediyor bence🌼