MeLekl Benimde öyle dün doktor kontrolüm vardı gittim gayet iyiydi uyuyodu telaş yapma. Doktora hareketleri azaldı dedim 4 saatte 1 hareket etmesi normal dedi sessiz bir ortamda sırt üstü uzan hareketlerine dikkat et dedi etmezse hemen gel dedi sende öyle yap. Artık büyüdükleri için çok hareket etmiyolar😊