Aysunnn1907__ Ben de dün kan testinde öğrendim 10000 çıktı. Cuma Randevum var bakalım😶 Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün🐣
1Gunes Aysunnn1907__ aaa kaç haftalık oluyor 10000 olduğun da 🤔 sağlıkla kucağımiza almayı da nasıp estin🥰
seymanuurr Ben 112 de ögrendigin de 3 haftalikti ama 6 hafta olana kadar ultrasonda göremiyorlar keseyi mecbur bekliyorsun. Tabi alttan muayene olmak istemiyorsan. Benim adete göre normalde 13 haftalık ama geç döllenme oldu ultrasonda 12 haftalık o kadar oynama da normal 😊