Kızlar merhaba, 37+3 günlük hamileyim bugün çatı muayenem yapıldı ve 3cm açıklık olduğunu söyledi doktorum normalde yatışımın yapılabileceğini ama kendi sancımla gelmesini istediğini söyledi perşembe gününe kadar herhangi bir belirti olmazsa gel tekrar bakıcam dedi belkide doğumu başlatacak. Fakat çatı muayenesi sonrası kahve rengi leke gelip duruyor yoğunlaştı yaşayan var mı aynı durumu çocuk hareket ediyor bi sıkıntı yok sanırım muayene tetikledi. Başına gelen yazabilir mi. Bu arada çok heyecanlıyım 🥹🙈🥰