2020 temmuzda 1000 TL ye ev tuttuk sözleşme yaptık 1 sene oturduk 2021 temmuzda 1200 TL oldu Aralık ayında 2000 TL yaptı kirayı sözleşme yenilememiştik şimdi 2022 temmuzda 3500 istedi vicdan yoksunu ev sahibi yani biz avukata başvursak hakkımız neler ve bide yeni kanun çıktı %25 ten fazla zam yapamaz ev sahipleri diye avukat varsa fikir verebilir mi