tupbebekannesi123 Var mı bayramda uzun yola çıkacak nelere dikkat edelim neler alalım yanımıza konforumuz için ben arabanın arka koltuğuna salıncağın minderini koyacağım :) ayaklar şişince arkaya geçerim
3babymom tupbebekannesi123 ben de cikicam 28+2 🌸 bir veya iki saatte bir durup yürüyüş yapicam biraz oturucam biraz arkaya geçip uzanicam yavaş yavaş gidicez bakalım inssllah rahat geçer
dezgi tupbebekannesi123 bende gidiyorum canım 10 saat sürecek binek araba değil bizimki o yüzden arkada geniş bir yatak yapacağız muhtemelen yarısında uyuyacağım 😂 kesinlikle bol su alınan fazla 2 saatte bir 15 dakika mola verip yürüyüş yapmalıyız bir de gündüz yolculuğu yapmayın mümkünse tansiyonlar oynayabilir 😂 kaç haftaliksinn
superstar_00 tupbebekannesi123 Merhaba dünkü kontrolumde ebe okulundaki bayan görevli yolculuga çıkmadan doktor görüşü almam gerektigini söyledi uzun yolculuklara ara ara mola verip anne adayinin arabadan çıkıp biraz yürümesi gerektigini söyledi haftam 34+3.